viernes, marzo 27, 2015

Pa estes vacaciones: MENUDU TRAXÍN, día del traxe y el baille tradicional pa neños y neñes: xueves 2 d'abril

"MENUDU TRAXÍN, día del traxe y el baille tradicional pa neños y neñes" ye una iniciativa con vocación de continuidá añal entamada por Vezos Astures y Reciella p'averar el traxe y el baille tradicional a lo más pequeño de la casa.

La so primer edición va celebrase esti xueves 2 d'abril nel patiu del Colexu Xovellanos de Xixón (entrada pela cai Begoña) dende les 10.30 hasta les 14.00 hores. Toles neñes y neños - y les sos families- tán convidaos a venir; col traxe o ensin él, sepan o nun sepan baillar y falen o nun falen asturianu. 


Va haber talleres, xuegos, y actividaes pa deprender a baillar y pa conocer el traxe del país, too ello col oxetivu de pasar una xornada prestosa na que la reciella que tea familiarizao col baille y el traxe atope un entornu afayadizu pa rellacionase con xente de la so edá, y pa que lo que nun lo tea pueda averase y aficionase de forma lúdica a la nuestra tradición. Y amás col asturianu como llingua vehicular de les actividaes.

Tolos neños y neñes tienen que dir acompañaes d'una persona adulta. La entrada ye llibre y toles actividaes son gratuites. Nos próximos díes anunciaráse con detalle'l programa de la xornada.

Más info: 

0 comentarios:

Publicar un comentario

Licencia de Creative Commons
llingua nel aula